Ruszyła wiosenna kampania reklamowa firmy Purmo (należąca do koncernu Retting Heating) pod hasłem “Sztuka ogrzewania”.
Grupą docelową są klienci ostateczni, ale również instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kolejnych odsłonach kampanii firma prezentuje swoją ofertę grzejników łazienkowych w różnych stylistycznie wnętrzach.
Kampania obejmie komunikację ATL i rozległe działania w internecie. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich zamieszczane będą reklamy prasowe. W odsłonach wiosennej i jesiennej w serwisach i portalach internetowych zawisną targetowane bannery internetowe. Kampanię będą wspierać działania z zakresu social mediów i PR.
Kampania Purmo potrwa od marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, która obsługuje Purmo w krajach europejskich. Na polski rynek komunikacja została zaadaptowana przez dział marketingu Retting Heating. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.