Kraj

Ruszają rozległe działania marketingowe firmy Purmo

Pod hasłem "Sztuka ogrzewania" firma promuje nowoczesne i designerskie rozwiązania grzewcze.

Ruszają rozległe działania marketingowe firmy Purmo
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa firmy Purmo (należąca do koncernu Retting Heating) pod hasłem “Sztuka ogrzewania”.

Grupą docelową są klienci ostateczni, ale również instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kolejnych odsłonach kampanii firma prezentuje swoją ofertę grzejników łazienkowych w różnych stylistycznie wnętrzach.

Kampania obejmie komunikację ATL i rozległe działania w internecie. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich zamieszczane będą reklamy prasowe. W odsłonach wiosennej i jesiennej w serwisach i portalach internetowych zawisną targetowane bannery internetowe. Kampanię będą wspierać działania z zakresu social mediów i PR.

Kampania Purmo potrwa od marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, która obsługuje Purmo w krajach europejskich. Na polski rynek komunikacja została zaadaptowana przez dział marketingu Retting Heating. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.