Kraj

"Poland. Come and complain" - ostatnia faza projektu [wideo]

Film przedstawia kelnerkę, która polerując szklankę, opowiada o stereotypowej skłonności Polaków do picia alkoholu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FK183YETUB0Y%22%7D
Na oficjalnym kanale YouTube akcji “Poland. Come and complain” pojawiła się ostatnia już kampanijna produkcja. Wideo przedstawia kelnerkę, która polerując szklankę, monotonnym głosem opowiada o stereotypowej skłonności Polaków do picia alkoholu.

O kampanii “Poland. Come and complain” po raz pierwszy można było usłyszeć w lipcu 2013 r., kiedy to w sieci pojawiły się filmy przedstawiające kulturowego eksperta, komputerowego geeka i taksówkarza. Od tamtego momentu kampania wzbogaciła się m.in. o 135 przygotowanych na potrzebę akcji grafik, 31 tys. facebookowych fanów.

Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się studio Papaya Films. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi Bird & Co. Kampania została zrealizowana na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.