Mondelez Polska SA, właściciel brandu Milka, ruszył z intensywnymi działaniami dla produktu z kategorii ciastek, tym razem miękkich. Firma zapewnia, że jest liderem w kategorii ciastek (18,2 proc. – wg Nielsena, dane z grudnia 2013) w Polsce.
Mondelez proponuje dwa warianty nowego produktu: Choco Twist, czyli miękkie babeczki z kawałkami czekolady, oraz Cake & Choc, ciastka biszkoptowe z kawałkami czekolady i czekoladowym nadzieniem.
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszą intensywne działania reklamowe.
Za kreację odsłony outdoorowej rozpoczętej w marcu br. odpowiada IQ Marketing. Od połowy marca w głównych i tematycznych stacjach TV można obejrzeć spot reklamowy zrealizowany przez agencję CP+B. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Wprowadzenie produktu jest również wsparte działaniami w social mediach, a także samplingami oraz akcjami niestandardowymi realizowanymi z agencją KinAds.