Kraj

Mondelez bajkowo o miękkich ciastkach

Ruszyła kampania miękkich ciastek Milka, nowej kategorii słodkiego giganta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_PjOFdXLSSw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Mondelez Polska SA, właściciel brandu Milka, ruszył z intensywnymi działaniami dla produktu z kategorii ciastek, tym razem miękkich. Firma zapewnia, że jest liderem w kategorii ciastek (18,2 proc. – wg Nielsena, dane z grudnia 2013) w Polsce.

Mondelez proponuje dwa warianty nowego produktu: Choco Twist, czyli miękkie babeczki z kawałkami czekolady, oraz Cake & Choc, ciastka biszkoptowe z kawałkami czekolady i czekoladowym nadzieniem.
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszą intensywne działania reklamowe.
Za kreację odsłony outdoorowej rozpoczętej w marcu br. odpowiada IQ Marketing. Od połowy marca w głównych i tematycznych stacjach TV można obejrzeć spot reklamowy zrealizowany przez agencję CP+B. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Wprowadzenie produktu jest również wsparte działaniami w social mediach, a także samplingami oraz akcjami niestandardowymi realizowanymi z agencją KinAds.