M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cezary Sochacki client service directorem Posterscope

Maciej Florek | 21 marca 2014, 06:00

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej dołączył do agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

Cezary Sochacki dołączył do zespołu Posterscope Poland na stanowisko client service directora. Odpowiedzialny jest za rozwój oferty, szczególnie w obszarach związanych z alternatywnymi kanałami komunikacji, OOH oraz new business. Sochacki od ponad 18 lat jest związany z rynkiem reklamy. W latach 1996-2000 zdobywał doświadczenie w biurach reklamy prasy m.in. "Gazety Wyborczej". Od 2000 do 2007 r. pracował dla domu mediowego Mindshare Polska. Jako client service manager, a potem client service director tworzył kampanie dla takich klientów jak: Ford, Volvo, Samsung, Nike, Inteligo czy Kimberly-Clark. Równolegle zajmował się kontrolą realizacji wszelkich aktywności OOH domów mediowych Mindshare Polska i The Media Insight oraz odpowiadał za negocjacje tych agencji w ramach GroupM. W latach 2007-2013 związany był z agencją ambientową New Look Advertising.
 
Nową osobą w zespole Posterscope jest też Aleksandra Chrapek. Jako planning buying manager zajmie się planowaniem i zakupem kampanii w obszarze OOH. Wcześniej pracowała w domu mediowym PHD Media Direction.
 
Do zespołu agencji dołączyła również Magdalena Szoll. Jako ambient executive będzie wspierać team realizujący kampanie w alternatywnych kanałach OOH, kierowany przez Izabelę Kotynię. Doświadczenie w realizacji kampanii ambient/BTL zdobywała w agencji GMP (dawniej Globmedia).
 
Posterscope jest częścią grupy Dentsu Aegis Network.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,