M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marketing House wzmacnia kompetencje konsultingowe

Katarzyna Kacprzak | 21 marca 2014, 06:00

Agencja rozwija się w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile.

Marketing House pod kierunkiem nowego managing directora Stefana Nowaka rozwija usługi z zakresu customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile transformation, wzmacniając przy tym kompetencje konsultingowe.

Za wzmocnienia kompetencji konsultingowych Marketing House odpowiada Stefan Nowak. O objęciu przez niego stanowiska managing directora w agencji pisaliśmy 13 grudnia 2013 r. w MMP24. Poza nim do agencji dołączyły ostatnio Agata Jaeger i Julia Roszko-Mietlińska. Planowane jest zatrudnienie kolejnych osób.

Agata Jaeger zajęła stanowisko project directora. Jest menedżerem z 20-letnią praktyką w agencjach reklamowych oraz w działach marketingu. Specjalizuje się w akcjach wspierających sprzedaż BtoB oraz BtoC, programach lojalnościowych, promocjach konsumenckich, loteriach, CRM. Dotychczas pracowała między innymi w agencji Publicis (dyrektor działu Publicis Dialog/ BTL), Grupie Ergo Hestia SA (dyrektor zarządzający Hestia ART), Young & Rubicam Group/ Wunderman (new business/ CRM director) czy Canal+ Cyfrowy SA.

Julia Roszko-Mietlińska została senior project managerem/ekspertem w Marketing House. Pracowała między innymi jako head of marketing and administration w dziale dystrybucji kanałów Canal+ Cyfrowego, ma też doświadczenie w branży retail i fashion (między innymi Metro Group/Real).

- W dzisiejszej rzeczywistości, dynamicznie zmieniającej się wraz z rewolucją cyfrową i big data, klienci coraz częściej szukają wśród agencji silnych partnerów biznesowych, którzy mogą pomóc zmierzyć się z nowymi wyzwaniami - mówi Antoine Kolendowski, CEO grupy Havas Worldwide w Polsce, której częścią jest Marketing House. - Chcąc spełnić te oczekiwania, inwestujemy we wzmocnienie kompetencji w zakresie customer intelligence, customer experience oraz digital & mobile transformation i gromadzimy zespół z dużym doświadczeniem oraz sukcesami w tych obszarach. Międzynarodowe firmy konsultingowe rozszerzają swoje usługi o pola związane z marketingiem i technologią, naturalny jest również kierunek odwrotny - uzupełnienie usług marketingowych o elementy związane ze wsparciem biznesowym - dodaje.

Klienci, dla których obecnie pracuje Marketing House, to m.in. Philip Morris, BPH TFI, Danone, Volvo, Panasonic, L’Oreal.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,