M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestlé Schöller zachęca do twórczej zabawy

Maciej Florek | 24 marca 2014, 06:00

Projekt "Figle Fana Banana" opiera się na idei crowdsourcingu.

Firma Nestlé Schöller, zajmująca się dystrybucją lodów, i MillionYou organizują opartą na zabawie i twórczości kampanię crowdsourcingową dla marki lodów Pirulo Banan.

Projekt "Figle Fana Banana" adresowany jest do wszystkich twórczych osób i opiera się na idei crowdsourcingu – powierzania zarówno konsumentom, jak i społecznościom kreatywnym czynności tradycyjnie wykonywanych przez ekspertów. W tym wypadku rolę kreatywnego specjalisty od reklamy odgrywać będzie mógł każdy, kręcąc krótkie filmy stanowiące twórczą rekomendację produktu Pirulo Banan.

Najlepsze dzieła – czyli te, które w najbardziej pomysłowy sposób zaprezentują radość z jedzenia lodów – otrzymają nagrody pieniężne z łącznej puli 29 tys. zł. Zgłoszenia można składać do 7 maja.

Czytaj więcej na temat: , ,