Kraj

MMS z wideo po raz pierwszy w kampanii Mercedesa

MMS-y zachęcają do jazdy próbnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDdpq44h_hu8%22%7D
Mercedes Benz Polska ruszył z kampanią launchową samochodów nowej Klasy C. Po raz pierwszy wykorzystuje w niej MMS z wideo zapraszającym do skorzystania z jazdy próbnej. Komunikacja obejmuje telewizję, internet,
prasę oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację do kampanii przygotowała agencja BBDO.

W ramach akcji wyselekcjonowana grupa odbiorców z kilku kategorii zawodowych otrzyma MMS-em spot reklamowy z opcją “click to call” – po obejrzeniu wideo możliwe jest umówienie się na jazdę próbną i przejście do strony mobilnej Mercedesa. Zastosowanie MMS z wideo ma pozwolić dotrzeć do interesującej grupy potencjalnych klientów marki, obrazowo przedstawić im walory nowej Klasy C i zachęcić do szybkiej interakcji.

MMS z wideo to kolejne nowatorskie rozwiązanie w kampanii Mercedesa. Przypomnijmy, że w promocji nowej Klasy A pod koniec 2012 r. reklamodawca jako pierwszy sięgnął po aplikację Shazam i powiązał ją z kampanią telewizyjną. Przy mobilnej odsłonie kampanii MEC współpracował z agencją SMEbusiness, która dostarczyła technologię umożliwiającą wysłanie MMS-ów ze spotami reklamowymi.