Mercedes Benz Polska ruszył z kampanią launchową samochodów nowej Klasy C. Po raz pierwszy wykorzystuje w niej MMS z wideo zapraszającym do skorzystania z jazdy próbnej. Komunikacja obejmuje telewizję, internet,
prasę oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację do kampanii przygotowała agencja BBDO.
W ramach akcji wyselekcjonowana grupa odbiorców z kilku kategorii zawodowych otrzyma MMS-em spot reklamowy z opcją “click to call” – po obejrzeniu wideo możliwe jest umówienie się na jazdę próbną i przejście do strony mobilnej Mercedesa. Zastosowanie MMS z wideo ma pozwolić dotrzeć do interesującej grupy potencjalnych klientów marki, obrazowo przedstawić im walory nowej Klasy C i zachęcić do szybkiej interakcji.
MMS z wideo to kolejne nowatorskie rozwiązanie w kampanii Mercedesa. Przypomnijmy, że w promocji nowej Klasy A pod koniec 2012 r. reklamodawca jako pierwszy sięgnął po aplikację Shazam i powiązał ją z kampanią telewizyjną. Przy mobilnej odsłonie kampanii MEC współpracował z agencją SMEbusiness, która dostarczyła technologię umożliwiającą wysłanie MMS-ów ze spotami reklamowymi.