Kampanią dla marki Orsay rozpoczęła swoją działalność agencja marketingu mobilnego AppNetMedia. Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej. Dostarcza również klientom rozwiązania w dziedzinie dedykowanych narzędzi i produktów z zakresu mobile.
Spółką kieruje Krzysztof Zwierzyński, pełniący funkcję prezesa zarządu. Jego kariera rozpoczęła się w Posterscope Polska, firmie specjalizującej się w reklamie zewnętrznej. Przez ponad siedem lat był odpowiedzialny za obsługę klientów z portfolio domów mediowych Carat i Vizeum (obecnie Dentsu Aegis Network Polska). Pracował m.in. dla: General Motors, Skody, Buena Vista International, DHL, BRE Banku, Philipsa i Reeboka. W czerwcu 2008 r. dołączył do domu mediowego Vizeum, gdzie był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Od 2011 r. był związany z Ad i Media Group – brokerem reklamy wielkoformatowej.
Szefem działu sprzedaży AppNetMedia został Michał Lazanowicz pracujący ostatnio w O2, gdzie odpowiadał za kontakty z klientami kluczowymi i agencyjnymi. Wcześniej związany m.in. z biurem reklamy Polsat Media.