M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann Worldgroup rozwija współpracę z firmą Mattel

Katarzyna Kacprzak | 2 kwietnia 2014, 06:00

Poprzednio za obsługę PR Scrabble odpowiadała agencja 24/7 Communications.

Agencje wchodzące w skład McCann Worldgroup: Momentum (trade marketing), MRM//McCann (digital) i Weber Shandwick (PR), wygrały przetarg na opracowanie strategii i kompleksową obsługę ogólnopolskiego programu edukacyjnego "Scrabble w szkole". Działania rozpoczną się pod koniec maja br. i obejmą ponad 700 szkół w całej Polsce.

Program "Scrabble w szkole" jest organizowany przez firmę Mattel Polska oraz Polską Federację Scrabble od 2012 roku. Jest skierowany do dzieci i młodzieży – uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i liceów – oraz ich nauczycieli.
Celem programu jest popularyzacja Scrabble jako narzędzia pomocowego w nauczaniu np. języka polskiego, przedmiotów ścisłych, rozwijaniu umiejętności językowych i logicznego myślenia, a także jako wsparcia w terapii pedagogicznej.

Poprzednio za obsługę PR Scrabble odpowiadała agencja 24/7 Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,