Grupa Żywiec, drugi w kraju producent piwa, m.in. pod marką Warka, rusza z akcją promocyjną poświęconą tej marce. Nawiązuje w niej do zbliżających się finałów piłkarskich mistrzostw świata, które rozegrane zostaną w czerwcu i lipcu br. w Brazylii. Wstępem była akcja teaserowa ”Pociesz Brazylijki”. Od początku kwietnia rusza właściwa faza kampanii ”Akcja na Rio”. W telewizji będzie emitowany nowy spot reklamowy autorstwa agencji Just.
Poprzez poświęcony akcji website fani marki mogą zgłaszać swoje ”ekipy” i rywalizować o głosy internautów. Główną nagrodą jest wyjazd dla czterech osób do Rio de Janeiro. Oprócz tego marketer przewidział 200 nagród w postaci zestawów plażowych (klapki, okulary przeciwsłoneczne i czteropak piwa) oraz 400 czteropaków Warki.
Działania w internecie i konkurs prowadzi agencja The Digitals, natomiast media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.