Kraj

Warka jedzie na mundial do Brazylii

Polska reprezentacja futbolowa nie zakwalifikowała się do finałów, ale piwna marka zaprasza konsumentów na brazylijski mundial.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWTGtQUzgQo4%26list%3DUUeVJYUkfLi2dsf_gOlc7hig%22%7D
Grupa Żywiec, drugi w kraju producent piwa, m.in. pod marką Warka, rusza z akcją promocyjną poświęconą tej marce. Nawiązuje w niej do zbliżających się finałów piłkarskich mistrzostw świata, które rozegrane zostaną w czerwcu i lipcu br. w Brazylii. Wstępem była akcja teaserowa ”Pociesz Brazylijki”. Od początku kwietnia rusza właściwa faza kampanii ”Akcja na Rio”. W telewizji będzie emitowany nowy spot reklamowy autorstwa agencji Just.

Poprzez poświęcony akcji website fani marki mogą zgłaszać swoje ”ekipy” i rywalizować o głosy internautów. Główną nagrodą jest wyjazd dla czterech osób do Rio de Janeiro. Oprócz tego marketer przewidział 200 nagród w postaci zestawów plażowych (klapki, okulary przeciwsłoneczne i czteropak piwa) oraz 400 czteropaków Warki.

Działania w internecie i konkurs prowadzi agencja The Digitals, natomiast media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.