Kraj

Łukasz Plona w Value Media

Objął funkcję Google strategista i będzie odpowiadał za budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

Łukasz Plona w Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) dołączył Łukasz Plona, Google AdWords certificated trainter, który zajmie stanowisko Google strategista i będzie odpowiadał za budowanie strategii SEM dla klientów agencji. Plona jest trzecim certyfikowanym trenerem Google w strukturze tego domu mediowego.

Plona od 2013 r. jest jednym z 17 certyfikowanych trenerów Google w Polsce. Do jego obowiązków będzie należeć przede wszystkim tworzenie i realizacja strategii klientów w Google. Będzie również ściśle współpracował z innymi specjalistami SEM w celu planowania i optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach. Jednocześnie zajmie się bezpośrednim zarządzaniem i prowadzeniem kont klientów, m.in. takich jak: PKO Bank Polski, Netia czy Neo24.

Plona od ponad trzech lat pełnił obowiązki SEM team leadera w wyspecjalizowanej agencji performance marketingu – Cube Group, gdzie planował i tworzył kampanie w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych i zarządzał nimi. Pracował m.in. dla takich klientów jak Aviva, Nazwa.pl, Lidl Polska, Avans.