M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Rodzinka.pl" będzie reklamowała nowe taryfy Orange

Maciej Burlikowski | 9 kwietnia 2014, 06:00

Operator wprowadza spójny format reklamowy dla ofert komórkowych. Będą je reklamowali aktorzy z serialu TVP. Usługi stacjonarne nadal będą reklamowane przez Serce i Rozum.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska (dawna Grupa TP) wprowadza nowe taryfy komórkowe: Smart Plany. Jak przekonuje Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu ofert dla klientów indywidualnych, są one odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, zwłaszcza posiadaczy coraz bardziej masowych smartfonów. Smart Plan Multi Max zawiera np. największy z obecnie dostępnych na rynku pakiet danych: 10 GB na internet w telefonie. Użytkownicy tego planu taryfowego będą mogli kupować nowy telefon w atrakcyjnej (subsydiowanej) cenie co roku. Skorzystanie z tej opcji wydłuża okres umowy o kolejny rok. Natomiast uprzedzając obniżkę cen połączeń w roamingu, która zacznie obowiązywać urzędowo od 1 lipca br., Orange już teraz, jako pierwszy w wyższych planach taryfowych, które obejmują nielimitowane rozmowy w kraju, umożliwia korzystanie z pakietu tych minut także za granicą (maksymalnie do 400 minut miesięcznie).

– To wystarczająca liczba minut, by nawet podczas wakacji za granicą móc być w stałym kontakcie, bez obawy o niespodziewane, wysokie koszty.   

Nowe plany taryfowe, a w szczególności opcję wymiany telefonu na nowy co rok i oszczędności z łączenia kilku usług (np. telefonii komórkowej, ze stacjonarnym internetem i telewizją) będą reklamować aktorzy występujący w serialu TVP ”Rodzinka.pl”, czyli: Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Maciej Musiał, Adam Zdrójkowski i Mateusz Pawłowski.

Orange Polska już wcześniej korzystał z ich wizerunku (w kampaniach i projekcie typu branded content pt. ”Boscy w sieci”), ale teraz reklamy z ich udziałem mają tworzyć spójną całościowo platformę komunikacyjną promującą usługi komórkowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MEC.

Usługi stacjonarne (internet, telewizja, telefon) nadal będą promowane w formacie z udziałem animowanych bohaterów marki Orange, czyli Serca i Rozumu.

Nowe taryfy komórkowe zastąpią dotychczasowe od 11 kwietnia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,