Przetargi

The Walt Disney Company EMEA wybiera sieci Omnicom i Havas

W Polsce media dla The Walt Disney Company będzie planować i kupować OMD Media Direction. Tym samym kończy się współpraca z Caratem.

Firma The Walt Disney Company EMEA wybrała dwa domy mediowe, które obsłużą planowanie i zakup mediów w regionie. W Polsce oraz pozostałych krajach Europy Środkowej i Wschodniej Disney współpracować będzie z OMD Media Direction, które będzie odpowiedzialne za zakup mediów również w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Niemczech, Szwajcarii i Austrii, w krajach skandynawskich oraz na rynkach wschodzących (Grecja, Izrael, Bliski Wschód, RPA i Turcja). Havas Media będzie pracować z Disneyem w Belgii, Holandii, Luksemburgu, we Francji, Włoszech, w Hiszpanii i Portugalii.
 
Współpraca z OMD Media Direction oraz Havas Media rozpocznie się 1 lipca br.

– Jesteśmy bardzo wdzięczni Caratowi za współpracę przez ostatnie 15 lat i dziękujemy im za profesjonalizm, którym wykazali się podczas całego procesu przetargowego – mówi Tricia Wilber, chief marketing officer The Walt Disney Company EMEA oraz general manager Disney Channels EMEA.

O rozpisaniu tego konkursu informowaliśmy w MMP24 z dnia 25 października br.