Zagranica

DaimlerChrysler przygotował projekt marketingowy dla marki Brabus

DaimlerChrysler promuje w Wielkiej Brytanii model samochodu Brabus kampanią direct-marketingową sugerującą, że auto nie jest przeznaczone dla ludzi "słabego serca"....

DaimlerChrysler promuje w Wielkiej Brytanii model samochodu Brabus kampanią direct-marketingową sugerującą, że auto nie jest przeznaczone dla ludzi “słabego serca”. Przekaz reklamowy ma “udramatyzować” doświadczenie, jakim jest prowadzenie samochodu. W przesyłce wysyłanej konsumentom znajduje się między innymi ankieta, którą po wypełnieniu należy odesłać (jeżeli chce się wziąć udział w jeździe testowej). Ankieta wymaga od konsumentów podania informacji m.in. o tym, że nie są obecnie w “nerwowym nastroju” i nigdy nie byli zdiagnozowani jako “nadmiernie pobudliwi”. Oferta zakupu Brabusa kierowana jest do osób zamożnych. (“BrandRepublic”)