Kraj

Demo Effective Launching odpowiada za koncepcję reklam marki Perfecta

Firma Dax Cosmetics rozpoczęła w pierwszych dniach sierpnia br. kampanię promocyjną w mediach dla swojej nowej marki Perfecta. Preparaty tej...

Firma Dax Cosmetics rozpoczęła w pierwszych dniach sierpnia br. kampanię promocyjną w mediach dla swojej nowej marki Perfecta. Preparaty tej marki, w ramach której funkcjonują różne linie kosmetyczne, są na rynku od początku tego roku. Celem kampanii, którą zaplanowano na całą drugą połowę roku, jest rozpropagowanie marki Perfecta i poinformowanie o jej różnych liniach. Ogólną koncepcję reklamy zaproponowała agencja Demo Effective Launching, wybrana w przeglądzie ofert agencyjnych. Liczba i nazwy agencji zaproszonych do przeglądu nie zostały podane. Projekt dopracował pion marketingu i studio graficzne firmy Dax Cosmetics. Firma planowała i kupiła media we własnym zakresie. Głównym narzędziem w promocji marki Perfecta jest reklama w prasie kobiecej i młodzieżowej (ok. 20 tytułów – miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki). W planach jest także sponsoring telewizyjny oraz współpraca z portalem internetowym. Dla wybranych linii marki Perfecta firma Dax Cosmetics przygotowała również materiały POS przeznaczone dla punktów sprzedaży. Są to standy wybranych linii, testery i ulotki z informacjami o wszystkich liniach w ramach Perfecty. Hasło kampanii brzmi: “Perfecta. Blisko Ciebie”. Reklamy prasowe, które prezentują różne linie kosmetyczne Perfecty, przedstawiają zawsze dwie bliskie sobie osoby, które darzą się zaufaniem i znają swoje potrzeby. (AMS)