M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Katarzyna Kacprzak | 11 kwietnia 2014, 06:00

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Cheil Poland prowadzi rekrutację na stanowisko executive creative directora, który pokieruje połączonym działem kreacji w agencji. Artur Sztarbało, który w lutym 2013 r. obejmował stanowisko creative directora w Cheil Poland, rozstał się z agencją. Z Cheil był związany od 2012 r. Wcześniej pracował na stanowisku creative group head. Z kolei 4 kwietnia br. w MMP24 informowaliśmy również o odejściu Przemysława Fury, który w agencji pracował jako head of digital.

W tym miesiącu do teamu kreatywnego w Cheil Poland dołączyła Mojca Tirš, która objęła stanowisko senior copywritera. Wcześniej, przez ponad siedem lat, na analogicznym stanowisku związana była z agencją BBDO. Pracowała dla takich klientów, jak: Mars Polska (M&M’s, Pedigree, Skittles, Mars), Procter & Gamble (Braun, Gillette), Mercedes Benz, Wrigley (Orbit, Airwaves, Winterfresh), PepsiCo (Górska Natura, Pepsi), Polska Organizacja Turystyczna, Bayer (Aspirin), Cussons, Henkel (Syoss, Palette, Taft, Garnier), Marionnaud, Frito Lay (Lay's, Cheetos).

W najbliższym czasie do agencji dołączą również zespoły kreatywne specjalizujące się w dziedzinach digital i mobile marketingu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,