Zagranica

Deutsche Post przegląda oferty domów mediowych

Deutsche Post World Net, do którego należą spółki Deutsche Post, Postbank i DHL, przegląda oferty agencji mediowych dotyczące planowania i...

Deutsche Post World Net, do którego należą spółki Deutsche Post, Postbank i DHL, przegląda oferty agencji mediowych dotyczące planowania i zakupu mediów. Obecnie budżet mediowy w wysokości 99,2 mln funtów jest dzielony pomiędzy domy mediowe Mediaedge:cia i Carat. Obie agencje mediowe zostały zaproszone do przetargu wraz z trzema innymi domami mediowymi: Starcom Mediavest, Initiative Media i Madiaplus. Decyzja o tym, który z nich wygra, ma zapaść wczesną jesienią br. Wybrany dom mediowy będzie miał pieczę nad całością działań mediowych prowadzonych dla Deutsche Post, DHL i Postbanku. W ub.r. kampania reklamowa Deutsche Post dotycząca usług kurierskich DHL wyniosła 90 mln funtów. Reklamy przygotowała agencja Jung von Matt, a ich adaptacji na innych rynkach dokonała agencja Ogilvy & Mather. (“BrandRepublic”)