Kraj

TBWA Warszawa hubem dla Aquafresh w regionie CEE

GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Warszawski oddział TBWA został jednym z kluczowych globalnych hubów ATL-owych dla marki Aquafresh. GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującą: Bułgarię, Słowację, Słowenię, Chorwację, Rumunię, Serbię, Czechy, Polskę, Węgry, Bośnię i Hercegowinę oraz 11 krajów CIS.

Agencja koordynuje prace adaptacyjne związane z przygotowaniem reklam telewizyjnych, materiałów drukowanych (prasa, outdoor) oraz odpowiada na szybkie potrzeby reklamowe kierowane ze strony rynków.

GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare przeniosła globalną obsługę kreatywną marki Aquafresh do TBWA Worldwide w roku 2012.