Kraj

Jarosław Sroga pokieruje działem new business w RRM

Jarosław Sroga, dyrektor działu rynki regionalne w RRM, należącym do holdingu Eurozet domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, objął dodatkowe...

Jarosław Sroga, dyrektor działu rynki regionalne w RRM, należącym do holdingu Eurozet domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, objął dodatkowe stanowisko – szefa nowo utworzonego działu new business. W jego zespole pracują obecnie cztery osoby, które wywodzą się z działu klienckiego RRM i jednocześnie będą pełnić swoje dotychczasowe obowiązki. “Nowy dział ma za zadanie nawiązać współpracę handlową z klientami, którzy do tej pory nie reklamowali się w radiu. Myślimy o blisko 30-50 takich marketerach” – powiedział Krzysztof Jaworski, dyrektor sprzedaży w Eurozet Sp. z o.o. Pracownicy działu new business będą przy konkretnych zadaniach współpracować z działem agencyjnym RRM. (PR)