M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine przygotował strategię dla marki Pangrol

Maciej Florek | 17 kwietnia 2014, 06:00

Kolejny brand Berlin Chemie, za który odpowiada GoldenSubmarine.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię obecności online dla leku Pangrol. To kolejny produkt koncernu Berlin Chemie, po Espumisanie, za którego wizerunek w internecie będzie odpowiadała ta agencja.

Koncepcja obecności marki Pangrol w internecie zakłada, że przygotowany serwis WWW przekaże użytkownikom treści dotyczące roli trzustki i enzymów trzustkowych w procesie trawienia, a także dostarczy informacji na temat wskazań, działania i dawkowania leku Pangrol. Dodatkowo serwis zawiera część użytkową, którą stanowi niezbędnik dietetyczny.

Za kampanię mediową leku Pangrol odpowiada dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: , , ,