M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Emerson wprowadza usługę łączącą direct mail i internet

Tomasz Wygnański | 17 kwietnia 2014, 06:00

Purlon to fuzja tradycyjnego, ale spersonalizowanego mailingu ze spersonalizowanym landing page.

Firma Emerson wprowadziła usługę Purlon łączącą direct mail i internet. Nazwa Purlon ma nawiązywać do skrótu od słów Personal URL. Pomysł polega na spersonalizowanym mailingu tradycyjnym zawierającym zaproszenie do odwiedzenia spersonalizowanej landing page ze specjalną ofertą pod prostym adresem WWW z imieniem i nazwiskiem odbiorcy przesyłki, np. www.nazwafirmy.pl/imienazwisko.

Firma przeprowadziła już dwa pilotażowe projekty z klientami. Jeden był z branży motoryzacyjnej - dotyczył zaproszenia do odwiedzenia konfiguratora samochodu, drugi to projekt B2B dla instytucji finansowej. Jak zapewnia Emerson, response rate wynosił odpowiednio 21 proc i 47 proc., co znacznie przekracza średnie wyniki zarówno dla mailingu tradycyjnego, jak i e-mailingu. Obecnie są prowadzone rozmowy z nowymi klientami z innych branż.

W ramach usługi Purlon Emerson oferuje kreację, personalizację - może ona dotyczyć wielu elementów przesyłki, wykonanie landing page w internecie, a także dostarczenie przesyłki przez operatora Speedmail, należącego do tej samej grupy kapitałowej. Jak zapewniają przedstawiciele Emerosna, Speedmail to jedyny obecnie podmiot oferujący śledzenie zwykłych przesyłek, w tym listów online.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: ,