M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Divante wspomoże e-marketing sieci Duka

Pawel Wrabec | 17 kwietnia 2014, 06:00

Divante z Grupy OEX zajmie się rozwojem oprogramowania, hostingiem oraz e-mail marketingiem sklepu internetowego Duka.

Duka to sieć sklepów z wyposażeniem kuchennym. W Polsce posiada obecnie 31 placówek zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: http://dukapolska.com.
 
Duka, chcąc efektywniej wykorzystywać internetowy kanał sprzedaży, powierzyła opiekę nad nim spółce Divante.  W ramach nawiązanej współpracy firma Duka zdecydowała się na migrację swojego sklepu internetowego na rozwiązanie hostingowe dostarczane przez Divante.
Kolejnym krokiem współpracy było rozpoczęcie działań związanych z e-mail marketingiem. Mają one wspomagać sprzedaż zarówno online, jak i offline.
- Od dawna zauważamy wielokanałowość wśród klientów. Analiza jedynie jednego kanału nie daje pełnego obrazu zwyczajów zakupowych użytkowników. Z tego względu do obsługi newslettera wybraliśmy rozwiązanie typu marketing automation. Taki system pozwoli nam analizować całą wędrówkę zakupową i punkty styku konsumentów z marką zarówno w online, jak i w salonach. Otrzymane dane pokażą nam realny proces nabycia towaru i pozwolą na spersonalizowaną komunikację w mailu i na stronie - tłumaczy Marcin Moska, new business developer i specjalista od marketing automation w Divante.

Czytaj więcej na temat: , , ,