M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje piłkarska kampania Pepsi Funball [wideo]

Tomasz Wygnański | 22 kwietnia 2014, 06:00

Projekt 360 stopni wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.

Startuje ogólnopolska kampania marketingowa Pepsi Funball. Twarzą komunikacji jest światowa gwiazda futbolu Leo Messi. Działania będą prowadzone w telewizji,  portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast strategię działań marketingowych w internecie przygotowało Digital One. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, a za działania public relations odpowiada Questia. W ramach telewizyjnej kampanii reklamowej będzie emitowany 20-sekundowy spot reklamowy z udziałem Leo Messiego, zawodnika FC Barcelona. W reklamie piłkarz oraz młodzi, aktywni ludzie bawią się puszkami Pepsi.
Tak zwany Funball to temat przewodni eventów teasingowych, które od 29 marca br. są organizowane w największych polskich miastach. Podczas nich wszyscy są zachęcani do spontanicznej zabawy z wielką piłką, "zośkami", piłkami do skakania i klasycznymi piłkami do gry. Za organizację tych imprez odpowiada agencja Ewesa.

- Najważniejszym motywem wykorzystywanym w kampanii jest zabawa piłką, jednak nie w formie siedzenia przed telewizorem i przyglądania się grze innych. Pepsi Funball to przede wszystkim mieszanka aktywności, spontaniczności, kreatywności oraz pozytywnej energii, którą chcemy podkreślać w naszych wszystkich działaniach marketingowych - mówi Magda Kuźnik, senior brand manager Pepsi Poland.  
Dodatkowo przez cały maj będzie trwała specjalna akcja promocyjna Pepsi Funball z nagrodami. Aby wziąć udział, należy zbierać nakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Mirinda, 7UP oraz Mountain Dew o pojemności 0,5 l, 1 l i 1,5 l, a następnie wymienić je na nagrody w restauracjach KFC: piłki Pepsi Funball, skrzydełka Hot Wings i butelki Pepsi o pojemności 0,5 l.
Z okazji tegorocznej globalnej kampanii promocyjnej Pepsi "The Art of Football" na półkach sklepowych pojawi się także limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkami światowej sławy gwiazd futbolu - Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza oraz Jacka Wilshere’a.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,