Kraj

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"

Wydawcę uhonorowaliśmy za udane debiuty magazynów i przemyślaną strategię cyfryzacji.

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"
Motor-Presse Polska został Wydawcą Roku według “Media & Marketing Polska”. To nagroda przyznana przez redakcję za świetną kondycję tytułów, takich jak “Men’s Health” i “Runner’s World”, oraz udany debiut “Women’s Health”. Także strategia cyfrowa, w tym działania w sferze mobile, mogą budzić uznanie. Jak piszemy w uzasadnieniu werdyktu: “Motor-Presse Polska jest wyjątkowym przykładem wydawnictwa, które potrafi uwieść czytelników formułą magazynu, a nie promocjami i dodatkami”.

W raporcie “Wydawcy” wyróżnienia otrzymali także: “Claudia”, wydawnictwo Edipresse, “Twój Styl” – wyróżnienie specjalne za długofalową strategię, i “Zwierciadło” – wyróżnienie za wydanie tabletowe. Redakcja przyznała także dwa tytuły Rozczarowania Roku: segmentowi dwutygodników people i Grzegorzowi Hajdarowiczowi.

Raport “Wydawcy” jest częścią kwietniowego magazynu “Media & Marketing Polska”.