Kraj

Tchibo wprowadza drugi produkt w segmencie instant premium i planuje kampanię

Tchibo Warszawa wprowadza na rynek kawę instant Gold Selection. Jest to drugi obok sprzedawanej od dawna odmiany Exclusive produkt Tchibo...

Tchibo Warszawa wprowadza na rynek kawę instant Gold Selection. Jest to drugi obok sprzedawanej od dawna odmiany Exclusive produkt Tchibo w rosnącym segmencie premium instant. Debiut produktu będzie wsparty przede wszystkim materiałami BTL i kampanią w prasie handlowej. Marketer jednocześnie odświeżył całą swoją ofertę kaw instant i wprowadził nowe opakowania. Kawy instant z nowym designem będą promowane w planowanej na połowę października kampanii telewizyjnej. Film reklamowy przygotowano na potrzeby całego regionu. Budżet reklamowy Tchibo Warszawa obsługuje agencja Scholz & Friends Warszawa. Firma posiada około 13 proc. udziałów na rynku kawy instant (wartościowo, dane: ACNielsen), na rynku kawy palonej udziały wynoszą 22 proc. (wraz z markami Gala i Davidoff). (TW)