Kraj

Jutrzenka Colian z silnym wsparciem marki Hellena

Od maja do końca lipca potrwa kampania reklamowa oranżady marki Hellena. Za kreację odpowiada GonnaBe, za media Universal McCann.


Jutrzenka Colian z silnym wsparciem marki Hellena
– Tegoroczna ogólnopolska kampania promocyjna naszej oranżady przypomni, jak ważne miejsce zajmuje ten napój w naszej kulturze, będąc częścią minionej epoki – mówi Sylwester Michałek, brand manager Hellena w Jutrzenka Colian.
Marketer kontynuuje współpracę z kabaretem Ani Mru Mru, którego członkowie są bohaterami kampanii, promując oranżadę poprzez własne wspomnienia z młodych lat. – W ramach akcji zaplanowaliśmy działania promocyjne w TV, internecie, w tym na dedykowanym kanale w YouTube oraz w miejscach sprzedaży – informuje Michałek. Jak twierdzi, tegoroczna kampania ma także na celu umocnienie świadomości wysokiej jakości produktu.
Częścią kampanii wizerunkowej jest promocja konsumencka w formie loterii. Na sklepowych półkach pojawią się butelki oranżady Hellena z fioletowymi, promocyjnymi korkami, pod którymi ukryte będą kody. Na konsumentów czekają nagrody, m.in.: wycieczki zagraniczne, skutery Vespa, rowery Giant. – Promocja konsumencka będzie szeroko komunikowana w mediach i otrzyma pełne wsparcie w miejscach sprzedaży – zapewnia Michałek.
Wraz z kampanią marketer wprowadzi na rynek nowe produkty. –  Rozwijamy kategorię oranżad o produkt impulsowy – oranżadę w puszce, a kategorię napojów niegazowanych o dwa nowe smaki mango, ananas, pomarańcza-egzotyczny oraz połączenie najbardziej popularnych smaków w Polsce – truskawka i malina. Także linia napojów gazowanych została wzbogacona o nowy produkt – Tonic Lemon – informuje brand manager.