Kraj

Rexona chce pokazać jeszcze więcej

W połowie maja br. ruszy kampania z udziałem Anny Lewandowskiej.

Rexona chce pokazać jeszcze więcej
Unilever Polska szykuje nową kampanię marki Rexona. Twarzą brandu została Anna Lewandowska, wielokrotna medalistka mistrzostw Polski i Europy, Mistrzyni Świata w karate fudokan, w kumite drużynowym, a także reprezentantka Polski w karate tradycyjnym. Ostatnio m.in. trenerka personalna, z wykształcenia menedżer sportu i specjalistka do spraw żywienia. (informowaliśmy o tym 17 kwietnia br. w MMP24). Jak mówi Agnieszka Poremska, brand manager marki Rexona w Unileverze, udział ambasadorki jest ściśle związany z kampanią marki, która przewiduje niestandardowe działania skierowane do Polek. Obejmą one m.in. konkurs w Facebooku, gdzie do wygrania jest wyjazdowy trening z Lewandowską oraz uruchomienie specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne. W połowie maja br. ruszy kampania w mediach. Na potrzeby akcji przygotowano 15-sekundową dokrętkę do spotu “Możesz więcej” z udziałem nowej ambasadorki. Działania obejmą m.in. telewizję, internet i citilighty. Za kreację odpowiada agencja Red8 Digital, a za planowanie mediów dom mediowy PHD Media Direction.