Hyundai wystartował z kampanią, której główną osią tematyczną są źródła inspiracji. Dziesięciominutowy film zawiera odniesienia i aluzje do ponad 70 filmów, klasyków gatunków oraz nowych produkcji.
Wśród najważniejszych pojawiają się m.in.: “Forrest Gump”, “Blues Brothers”, “Milczenie owiec”, “Terminator”, “Mroczny rycerz”, “Matrix” i “Taksówkarz”.
Stratedzy oceniają, że całość prezentuje się co najmniej dziwnie, ale przyjemnie się ją ogląda.
Wielokanałowa kampania ruszyła w Niemczech w tym tygodniu i potrwa co najmniej do końca maja. Na ekranie w niektórych ujęciach można zobaczyć szary model Hyundaia i10.
Branża marketingowa w tym roku chętnie wykorzystuje motywy filmowe. Wcześniej Pepsi z okazji wręczenia Oscarów wprowadziło na rynek mniejszą wersję puszki swojego napoju z krótkimi cytatami z filmów.
(Popsop)