Zagranica

Hyundai z filmową kampanią w Niemczech

Marketer wystartował z surrealistycznym filmem pod hasłem "What Inspires You?"

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd6Br7P7dsP0%23t%3D576%22%7D
Hyundai wystartował z kampanią, której główną osią tematyczną są źródła inspiracji. Dziesięciominutowy film zawiera odniesienia i aluzje do ponad 70 filmów, klasyków gatunków oraz nowych produkcji.
Wśród najważniejszych pojawiają się m.in.: “Forrest Gump”, “Blues Brothers”, “Milczenie owiec”, “Terminator”, “Mroczny rycerz”, “Matrix” i “Taksówkarz”.

Stratedzy oceniają, że całość prezentuje się co najmniej dziwnie, ale przyjemnie się ją ogląda.
Wielokanałowa kampania ruszyła w Niemczech w tym tygodniu i potrwa co najmniej do końca maja. Na ekranie w niektórych ujęciach można zobaczyć szary model Hyundaia i10.

Branża marketingowa w tym roku chętnie wykorzystuje motywy filmowe. Wcześniej Pepsi z okazji wręczenia Oscarów wprowadziło na rynek mniejszą wersję puszki swojego napoju z krótkimi cytatami z filmów.

(Popsop)