Kraj

Nowe opakowania Żubra

Autorem designu jest Studio Projektowe "Ikar".

nowe opakowanie
stare opakowanie
Marka Żubr zmienia swoją identyfikację wizualną. Jak twierdzi marketer, szata kolorystyczna została uproszczona, by wyostrzyć “naturalność” marki oraz wyeksponować ikonę Żubra, która teraz zajmuje więcej miejsca. Zrezygnowano też z dodatkowych elementów na opakowaniu, tło dla Żubra stanowi jedynie puszcza.

– Żubr jest ikoną, w której zawiera się esencja marki. Dlatego też tak ważne jest nadanie mu odpowiedniej rangi i charakteru na nowych opakowaniach. Oddając więcej pola sylwetce żubra, a jednocześnie nadając mu bardziej zdecydowany i bezpośredni wyraz, chcemy pokazać, że marka jest skierowana do prawdziwych mężczyzn – aktywnych, zdeterminowanych, którzy troszczą się o swoją rodzinę, a przy tym twardo stąpają po ziemi – mówi Kamil Trąbiński, młodszy menedżer marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.

Nowa komunikacja wizualna obejmuje wszystkie SKU marki – butelki 0,5 l i puszki 0,5 l, a także opakowania zbiorcze. Projekty przygotowało Studio Projektowe “Ikar”, materiały POS wspierające nową identyfikację marki opracowała agencja IQ Marketing.

Żubr jest drugą pod względem wielkości marką piwa w Polsce i największym brandem w handlu tradycyjnym.