Kraj

Śniadaniowa ruszyła z kampanią telewizyjną

Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" wystartowały ze wsparciem dla jednego ze swoich flagowych produktów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWJc5EuaMNIE%22%7D
Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa została bohaterką kampanii telewizyjnej spółki Bielmar. Działania ruszyły wczoraj i potrwają do 18 maja 2014 r. Za kreację i zakup mediów odpowiada Optima Marketing Group.

W pierwszej połowie kwietnia billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. Wczoraj wystartowały emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych.

Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!” jest wzmocnienie wizerunku marki, która chce być postrzegana jako produkt wysokiej jakości, stanowiący stały stały element rodzinnego śniadania.

Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji, m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.

Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii oraz zakup mediów powierzono agencji Optima Marketing Group. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.