Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa została bohaterką kampanii telewizyjnej spółki Bielmar. Działania ruszyły wczoraj i potrwają do 18 maja 2014 r. Za kreację i zakup mediów odpowiada Optima Marketing Group.
W pierwszej połowie kwietnia billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. Wczoraj wystartowały emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych.
Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!” jest wzmocnienie wizerunku marki, która chce być postrzegana jako produkt wysokiej jakości, stanowiący stały stały element rodzinnego śniadania.
Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji, m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.
Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii oraz zakup mediów powierzono agencji Optima Marketing Group. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.