M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Proama ubezpiecza już 750 tys. kierowców

Maciej Burlikowski | 30 kwietnia 2014, 06:00

80 proc. polis sprzedali agenci.

Firma ubezpieczeniowa Proama (grupa Generali) ubezpiecza już 750 tys. kierowców w Polsce. 80 proc. z nich kupiło polisy u agentów, a tylko co piątą samodzielnie – przez telefon lub online.

– To zasługa dobrze przygotowanych produktów oraz wyróżników marki, poprzedzonych wieloma badaniami, elastycznych, dopasowanych do potrzeb biznesowych systemów IT, świetnie wyszkolonej sprzedaży, serwisu i wsparcia agencyjnego, doświadczonej likwidacji szkód i finansów oraz spójnej, dopasowanej do grupy docelowej komunikacji – wymienia Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny Proama. – Dziękuję również naszym partnerom, głównie multiagentom, którzy generują ponad 80 proc. naszej sprzedaży. Jesteśmy bowiem tradycyjną firmą z nowoczesnymi rozwiązaniami, a multikanałowy model sprzedaży to jeden z bardzo ważnych elementów naszej strategii.

Proama rozpoczęła działalność na przełomie 2011 i 2012 r. Po niespełna pół roku jej założyciel – francuska firma ubezpieczeniowa Groupama – odsprzedał biznes włoskiej grupie Generali.

Czytaj więcej na temat: , , ,