Przetargi

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kompania Piwowarska, największy producent piwa w Polsce, m.in. pod marką Żubr, rozstrzygnął przetarg na jej obsługę ATL i wybrał agencję reklamową G7. 

Żubr jest drugą pod względem wolumenu sprzedaży marką piwa w Polsce i największą marką w handlu tradycyjnym. W jednym z ostatnich okresów badawczych Żubr wyprzedził nawet lidera rynku – Tyskie (także Kompania Piwowarska).

Od maja 2010 r. do marca br. markę Żubr w zakresie ATL obsługiwała agencja Paralotna. Wcześniej, przez siedem lat z brandem pracowała PZL (należąca do tej samej grupy co G7), która była współtwórcą jej największych sukcesów. Ostatnią taktyczną kampanię marki Żubr “Żubr podchodzi do grilla” zrealizowała agencja IQ Marketing.

W ten sposób agencja G7 zyskuje drugiego dużego klienta. Do tej pory przez lata jej najważniejszym klientem był T-Mobile Polska (wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa), operator sieci komórkowej T-Mobile (wcześniej Era). Jednak w lutym ub.r. T-Mobile po przeprowadzonym przetargu zdecydowało, że jej wiodącą agencją będzie DDB Warszawa, w gestii G7 pozostawiając obsługę swojej drugiej marki – Heyah.

(współpraca: MB)