M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nivea niestandardowo na Dzień Matki

Maciej Florek | 5 maja 2014, 06:00

Kampanię realizuje 180heartbeats 
+ Jung von Matt.

Na fan page’u Nivei zakończył się konkurs z okazji Dnia Matki. Internauci udostępniali tam swoje zdjęcia z dzieciństwa, a argentyńska artystka Irina Werning zrekonstruuje wybrane fotografie odtworzone 
we współczesności. Odtworzone po latach zdjęcia przekazane zostaną mamom zwycięzców akcji.


Na trzech zwycięzców czeka teraz profesjonalna sesja zdjęciowa z Iriną Werning. Do mam pozostałych 50 laureatów konkursu trafią upominki 
od Nivei -  zestawy kremów na dzień i na noc Nivea Q10 plus. Akcję przygotowała agencja interaktywna 180heartbeats + Jung von Matt. Działania promocyjne obejmują landing page, kampanię teasującą 
i bannerową. Z kolei 25 maja zostaje zaprezentowany materiał wideo o kulisach sesji z Iriną Werning przygotowany przez agencję 180heartbeats 
+ Jung von Matt we współpracy ze studiem produkcyjnym Onet.pl.

Czytaj więcej na temat: , , ,