M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Profi startuje z kampanią swoich produktów

Katarzyna Woźniak | 5 maja 2014, 06:00

Główne hasło kampanii to "Jeszcze tego nie miałam w ustach".

Wraz z końcem kwietnia wystartowała kampania reklamowa nowego produktu marki Profi, której właścicielem jest Wielkopolska Wytwórnia Żywności "Profi".
Głównym celem akcji reklamowej jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz umocnienie świadomości marki, która specjalizuje się w kategorii dań gotowych i zup. Firma zdecydowała się zapewnić wsparcie pierwszej na polskim rynku zupie instant w płynie. Główne hasło kampanii to "Jeszcze tego nie miałam w ustach".

Produkt ma się wyróżniać nie tylko płynną formułą, ale także smakiem i zawartością naturalnych składników. Bazą zup mają być wyłącznie świeże wyłącznie polskie warzywa oraz naturalne koncentraty barszczu czerwonego 
i pomidorowego, poszatkowane ogórki, zakwas żurku, groch. Nowe zupy mają nie zawierać konserwantów i sztucznych barwników, a trwałość ma zapewniać im obróbka termiczna: sterylizacja i pasteryzacja.
"Kubek pełen smaku” dostępny jest w pięciu smakach tradycyjnych polskich zup: żurek, barszcz czerwony, ogórkowa, pomidorowa z makaronem, grochowa. Opakowanie zawiera od 70 g do 100 g produktu. Cena detaliczna: ok. 1,99 zł.

Ogólnopolska kampania reklamowa ma charakter teaserowy i potrwa (łącznie z drugą odsłoną) do 30 maja br. Będzie prowadzona za pośrednictwem nośników outdoorowych,
W ramach kampanii reklamowej prowadzone są ponadto: działania social media (fanpage w Facebooku), serwis www.kochamzupy.pl, produkcja materiałów reklamowych (POS, gadżety, pakiety promocyjne, zestawy samplingowe), akcje ambientowe na terenie całego kraju.
Kreację przygotowała agencja kreatywna Vena Art z Lublina. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada warszawska agencja mediowa Bridge Media. 
Działania PR prowadzi warszawska agencja public relations KiS Production.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,