Zagranica

Jamie Oliver pomaga Bacardi w launchu Drink Tube

Kucharz sygnuje swoim nazwiskiem uruchomienie nowego kanału dla pasjonatów drinków i barmanów.

Marka Bacardi zaprosiła do współpracy kucharza Jamiego Olivera, by swoim wizerunkiem wsparł launch Drink Tube.

Kontrakt został podpisany na trzy lata – Oliver został zaproszony do współtworzenia treści. Portal ma wesprzeć kreatywność barmanów i znaleźć dobry kanał do lokowania w nim marek.

Produkty Bacardi obejmują m.in. rum, wódkę Grey Goose, whiskey Dewar i dżin Bombay Sapphire.

Nowy kanał Drink Tube jest adresowany do konsumentów, którzy szukają w internecie informacji na temat koktajli i pomysłów na stworzenie własnego napoju.

Dodatkowo w ramach kampanii alkohole Bacardi znajdą się w nowych menu koktajlowych w 33 włoskich restauracjach wybranych przez Olivera w Wielkiej Brytanii, a także w pięciu innych na świecie.

(BrandRepublic)