Kraj

Grześki odświeżają komunikację

Rusza kampania wafli Jutrzenki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlN7VgoIAm3Y%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Dzisiaj startuje nowa kampania komunikacyjna wafli Grześki z portfolio Jutrzenki Colian. Pierwsze działania mają mieć charakter wizerunkowy, a następne odsłony mają nawiązywać do kolejnych aktywacji marki.

Pierwsza odsłona spotu ma charakter rysunkowej animacji, a jej głównymi bohaterami są wafle Grześki. Działania mają stopniowo budować nową wartość – “grześkość”, marketer wprowadza również nowe hasło – “Chrup swoje”.

Komunikacja obejmująca TV, radio, prasę, internet (w tym VoD, Youtube i komunikację w Facebooku). Intensywna komunikacja ruszy również w portalu Onet – zostanie tam uruchomiona dedykowana sekcja z informacjami o ciekawych miejscach, materiały poradnikowe, informacje konkursowe pod hasłem “Gdzie Cię Grześkość poniesie”.

W połowie maja na stronie internetowej pojawi się “Rzecznik Spraw Obywafelskich”. Ma pełnić funkcję łącznika między marką a konsumentami. Rzecznik ma wprowadzać do komunikacji dawkę humoru i dystansu. Od początku czerwca Rzecznik ma stać się nie tylko narratorem, ale również twórcą nowych treści – jednym z elementów ma być akcja zbierania “Grześkich inicjatyw” – w myśl zasady “zmieniaj świat w grześkim stylu” – te z nich, które spotkają się z uznaniem ze strony innych użytkowników strony WWW i fanów marki w Facebooku, będą realizowane.

Nowa  komunikacja ma być odpowiedzią na odświeżenie strategii marki, której celem jest nadanie Grześkom nowoczesnego, dynamicznego i bardziej otwartego charakteru – atrakcyjnego zarówno dla młodszych odbiorców, jak i obecnych konsumentów marki.
Jak zapewnia marketer i realizująca kampanię agencja, nowoczesna komunikacja ma połączyć animację 3D z klasycznymi rozwiązaniami inspirowanymi disneyowską szkołą z zabawami językowymi, kalkami kulturowymi i personifikacją produktu. W grześkich reklamach wystąpią m.in.: Dorota Chotecka, Marcin Hycnar, Grzegorz Małecki, Jan Jankowski i Krzysztof Tyniec (dubbing).
Metamorfozę przeszła także strona internetowa marki. Zaprojektowana specjalnie na potrzeby kampanii “Bądź grześki! Chrup swoje!”  ma stanowić jeden z kluczowych kanałów umożliwiających interakcję z internautami. Jak zapowiada marketer, już wkrótce odwiedzający stronę będzie mógł wejść w niestandardową komunikację z marką. Na razie firma nie ujawnia szczegółów.

Za strategię, kreację, komunikację oraz realizację kampanii i akcji wspierających odpowiada agencja XConcept. Za postprodukcję – studio Badi Badi, a za zakup mediów – Universal McCann.