Wczoraj wystartowała kampania marketingowa marki wody mineralnej Staropolanka. Działania marketingowo-wizerunkowe obejmą zasięgiem telewizję (TVN, TVP1, TVP2, TVN7 i Polsat), internet i outdoor, a także punkty sprzedaży. Działaniom będą towarzyszyły również eventy.
Nowa kampania ma promować markę, a także aktywny i zdrowy tryb życia. Marketer podkreśla, że woda z powodzeniem może towarzyszyć zarówno aktywnościom fizycznym, jak i umysłowym. Stąd różnorodne hasła towarzyszące kampanii: “Kiedy oglądasz – sącz emocje, jak coś robisz, rób to z wodą”, “Kiedy śpiewasz, przelewaj rytm – jak coś robisz, rób to z wodą”, “Kiedy trenujesz – poczuj pragnienie, jak coś robisz, rób to z wodą”.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Wideopen. Ta sama agencja odpowiada również za komunikację w Facebooku. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy PHD.