ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna nową kampanię reklamową. Promuje w niej pożyczki gotówkowe, przekonując, że mogą być one narzędziem do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.
W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły, i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi w przeciwieństwie do niego już dawno zrealizowali te plany. “No właśnie, albo realizujemy, albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” – puentuje Marek Kondrat.
Kampania obejmuje telewizję (spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internet (portale oraz wyszukiwarki i sieci afiliacyjne; reklamy kierujące do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl), radio (kampania skierowana do przedsiębiorców) oraz OOH (billboardy w wybranych miastach), a także wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki, materiały multimedialne w oddziałach banku.
Strategię i kreację ATL przygotowała agencja Brain, kampanię internetową zrealizowała agencja Gong, a planowaniem i zakup mediów zajął się Lowe Media.