Kraj

Adam Woronowicz w reklamie ING Banku

ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji wielorakich planów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqlseHD4GOwQ%26list%3DUUTcL7-enpBwGlUppbES3arQ%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeOtdD_8UIYY%26list%3DUUTcL7-enpBwGlUppbES3arQ%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna nową kampanię reklamową. Promuje w niej pożyczki gotówkowe, przekonując, że mogą być one narzędziem do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.

W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły, i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi w przeciwieństwie do niego już dawno zrealizowali te plany. “No właśnie, albo realizujemy, albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” – puentuje Marek Kondrat.

Kampania obejmuje telewizję (spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internet (portale oraz wyszukiwarki i sieci afiliacyjne; reklamy kierujące do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl), radio (kampania skierowana do przedsiębiorców) oraz OOH (billboardy w wybranych miastach), a także wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki, materiały multimedialne w oddziałach banku.

Strategię i kreację ATL przygotowała agencja Brain, kampanię internetową zrealizowała agencja Gong, a planowaniem i zakup mediów zajął się Lowe Media.