Kraj

"Gazeta Wyborcza" wprowadza multimedialne pakiety

Wydawca wprowadza pakiety reklamowe dla wszystkich wersji swojego głównego tytułu.

Agora wprowadziła do oferty nowe multimedialne pakiety reklamowe bazujące na wszystkich wersjach “Gazety Wyborczej”. Nowa oferta działu sprzedaży marek prasowych Agory obejmuje trzy rozwiązania reklamowe zapewniające tygodniową kampanię we wszystkich lub wybranych odsłonach “Gazety Wyborczej”. W zależności od potrzeb klienci mogą zamówić publikację reklam w aplikacjach “Wyborczej” na iPady i iPhone’y (pakiet Wyborcza Mobile), w aplikacjach oraz w wersji drukowanej dziennika (Wyborcza – pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza+), a także – w najszerszej wersji oferty – w aplikacjach, wersji drukowanej oraz w serwisie internetowym Wyborcza.pl lub Wyborcza.biz (Wyborcza Premium – pakiet w wersji podstawowej i Wyborcza Premium+).

Niezależnie od oferty multimedialnych pakietów reklamowych klienci “Gazety Wyborczej” mogą także skorzystać z indywidualnie przygotowywanych propozycji obejmujących kampanię we wszystkich lub wybranych wersjach “Gazety Wyborczej”.