Przetargi

BGŻ chce do końca sierpnia br. wybrać agencję do długofalowej współpracy

Bank Gospodarki Żywnościowej SA (BGŻ SA) zaprosił agencje do drugiego w tym roku przetargu. Jego celem jest wyłonienie jednej agencji...

Bank Gospodarki Żywnościowej SA (BGŻ SA) zaprosił agencje do drugiego w tym roku przetargu. Jego celem jest wyłonienie jednej agencji reklamowej, która zajmie się stałą, kompleksową obsługą BGŻ SA w zakresie strategii i kreacji. Wartość budżetu ani liczba agencji, które biorą udział w przetargu, nie została ujawniona. Jak powiedziała Renata Żukowska, naczelnik wydziału reklamy i wsparcia sprzedaży w BGŻ SA, ostateczna lista agencji będzie znana w momencie odbycia wszystkich prezentacji. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że prezentacje zakończą się 19 sierpnia br. Przetarg ma się zakończyć z upływem tego miesiąca. Poprzedni, rozpisany w maju br., przetarg został unieważniony. Ostatnio BGŻ SA współpracował na zasadzie projektowej z agencją Legend Group. (PR)