M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Musiał nowym szefem reklamy Motor-Presse

Joanna Dziwisińska | 7 maja 2014, 06:00

Wydawca awansował byłego szefa sprzedaży grupy pism lifestyle na dyrektora sprzedaży.

Maciej Musiał objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży Motor-Presse Polska. Zastąpił Joannę Kuzdak, która zakończyła współpracę z wydawcą. Musiał awansował ze stanowiska szefa zespołu pism lifestyle'owych. Przypomnijmy, że niedawno wydawca otworzył biuro w Warszawie. Powstało ono głównie na potrzeby działu reklamy. Wszystkie redakcje oraz pozostałe zespoły wydawnictwa pozostają we Wrocławiu. W listopadzie ub.r. Motor-Presse Polska odkupiło od Grupy Allegro serwis motoryzacyjny Mojeauto.pl. W portfolio spółki są także m.in.: "Men's Health", "Women's Health", "Runner's", "Auto Motor i Sport" oraz "Motocykl".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,