Kraj

Amino rozdaje kasę Romana

Marka Unilevera ma w planach rozdanie w loterii 400 tys. zł.

Amino rozdaje kasę Romana
Amino, marka zup błyskawicznych z portfolio Unilevera, przygotowała dla konsumentów loterię “Kasa Romana”. Uczestnicy mogą zdobywać nagrody pieniężne z puli 400 tys. zł. Loteria to kolejna aktywacja marki w długofalowej kampanii, której bohaterem jest tytułowy Roman, znany konsumentom z kampanii telewizyjnej (MMP24 z 6 marca 2014).
Loteria oparta została na prostym mechanizmie, który pozwala konsumentom wygrywać gotówkę bez dodatkowego losowania czy czekania na wyniki konkursu. W specjalnie oznakowanych promocyjnych opakowaniach zup błyskawicznych Amino znajdują się saszetki z przyprawami z nadrukowanymi kwotami. Zadanie polega na tym, aby dodawać do siebie kwoty. Wygrywa osoba, która uzbiera w ten sposób dokładnie 100 zł lub wielokrotność (np. 200 zł, 300 zł itd.). Nagrodą jest suma uzbieranych saszetek (tylko pełne setki). Maksymalna jednorazowa wygrana może wynieść 1000 zł.

Loteria otrzyma intensywne wsparcie w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty), a także w miejscach sprzedaży (wobblery, standy, plakaty), a także wsparcie PR.

Organizatorem loterii jest Grymark Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Promocja potrwa od 1 maja do 31 października 2014 r.