Hoop Cola i LifeTube ogłosiły rozpoczęcie akcji angażującej użytkowników YouTube. Akcja ma potrwać od początku maja do 11 lipca i ma być największą aktywnością w historii youtuberów. Do projektu włączyli się m.in. Abstrachuje, SA Wardęga, Niekryty Krytyk, 20m2 Łukasza czy Adbuster. Twórcy będą szukać osób, które chcą zmienić swoje życie i stać się gwiazdą YouTube. Organizatorem i sponsorem akcji jest Hoop Cola, a za kreację oraz koordynację działań odpowiada AccessPro, za realizację zaś polska sieć MCN LifeTube.
Hoop Cola razem z LifeTube i AccessPro zorganizowały pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda YouTube. Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane wideo publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat wraz
z zaangażowanymi youtuberami weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym
w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i menedżerską ze strony LifeTube.
Na potrzeby akcji powstały teasery stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt.