Kraj

Grupa WP wprowadza zmiany w ofercie reklamowej

Sprzedaż usług reklamowych Grupy Wirtualna Polska oraz obsługa handlowa realizowane są od maja przez jedno biuro.

Grupa Wirtualna Polska wprowadziła nową, wspólną ofertę reklamową. W ramach struktury biura reklamy powołane zostały nowe teamy sprzedażowe, m.in. w dziale agencyjnym oraz klientów kluczowych. Cała sprzedaż usług reklamowych Grupy Wirtualna Polska (m.in. serwisy WP i O2) oraz obsługa handlowa realizowane są od maja przez jedno biuro.

Do nowości w ofercie reklamowej Grupy WP należą m.in. pakiety multiscreen: WWW + Mobile, mailing unikalny oraz dniówki tematyczne. W ofercie dostępne są też konwertujące duże formaty, m.in. floating halfpage. Nowością jest również powierzchnia reklamowa na zmienionej właśnie stronie głównej WP dedykowana ofercie regionalnej.
Nowy cennik to także nowe rabaty – m.in. na emisje dniówek w weekendy. Znacząco spadły również ceny pakietów odsłonowych targetowanych behawioralnie na profilach premium.

Grupa udostępniła też klientom wspólne systemy i narzędzia sprzedaży. – Mamy wspólny ad server, system rezerwacji, zleceń oraz statystyk kampanii. Klienci mają do dyspozycji jeden cennik i formularz zamówienia kampanii – podkreśla Filip Hołowczyc, dyrektor departamentu klientów kluczowych w Grupie WP. – Zadbaliśmy o spójną politykę cenową Grupy. Ujednoliciliśmy stawki CPM i dopłaty, zasady emisji kampanii, nazwy produktów oraz formatów reklamowych. Wprowadziliśmy też nowe rozwiązania reklamowe – dodaje.