Kraj

Ruszyła nowa kampania Dobrowianki

Kampania ma komunikować lekkość i radość.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjOJt_cMMAPI%26list%3DPLahF0n5kyvIgPBgu2rZr1sgEeLFAMxNvo%22%7D
Ruszyła nowa kampania marki wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem “Lekkość każdego dnia”. Właścicielem brandu jest spółka Womir Sp. z o.o. W nowej komunikacji marki miały zostać wyróżnione lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.
Marketer przekonuje, że Dobrowianka to woda mineralna o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu, która ma pokazywać kobietom, jak osiągnąć poczucie lekkości każdego dnia.
W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka ma pomóc również przez specjalny quiz z nagrodami, który niebawem ma być dostępny na stronie internetowej marki.
Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencja Y&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ATW Communications.