STS jest pierwszą polską firmą bukmacherską, która przygotowała kampanię telewizyjną. W spocie STS wziął udział były kapitan poznańskiego Lecha – Piotr Reiss. Premiera spotu odbyła się 10 maja na telebimach INEA Stadionu w przerwie meczu KKS Lech Poznań – Górnik Zabrze. Kampania w telewizji i internecie będzie trwać do rozpoczęcia mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii, tj. do 12 czerwca.
STS zapewnia, że wspiera polski sport m.in. jako główny sponsor drużyny KKS Lech Poznań. Motywy związane z drużyną Kolejorza mają być wykorzystane w kolejnych działaniach marketingowych bukmachera. Osią najnowszej kampanii STS jest spot telewizyjny z udziałem Piotra Reissa, który przez biuro prasowe firmy określany jest jako “ikona Lecha”. 30-sekundowy film zawiera wypowiedź piłkarza, fragmenty boiskowych akcji oraz pokazuje atmosferę wśród kibiców na trybunach.
Materiał będzie emitowany w TVP, na kanałach grupy TVN Media oraz Polsat Media. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące największe polskie portale. Spot będzie można obejrzeć m.in. na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz na kanałach z dostępem do VoD.
Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.
Spot przygotowała agencja Lunar Six, a kampanię internetową Blueway Com.
Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.