Kraj

Profi odsłania kolejne karty kampanii zup

Zupy Profi, których teaserowa kampania wystartowała dwa tygodnie temu, kontynuują wsparcie swoich nowych smaków i wariantów na outdoorze.

Profi odsłania kolejne karty kampanii zup
Zupy firmy Profi wystartowały z drugą odsłoną swojej kampanii na outdoorze. Pierwsze reklamy pojawiły się w odsłonie teaserowej dwa tygodnie temu (MMP24 z 5 maja). 

Głównym celem akcji reklamowej jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie firmy Profi Kubek Pełen Smaku, pierwszej na polskim rynku spożywczym zupy instant w płynie.

Ogólnopolska kampania nowego produktu potrwa do 30 maja br. Prowadzona jest głównie na nośnikach outdoorowych 
w miastach: Częstochowa, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław i Zabrze. Kampanii reklamowej towarzyszą ponadto: działania social media, działania reklamowe, serwis Kocham Zupy, akcje promocyjne, akcje ambientowe na terenie całego kraju.
Kreację przygotowała agencja kreatywna Vena Art z Lublina. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada warszawska agencja mediowa Bridge Media. 
Działania PR prowadzi warszawska agencja public relations KiS Production.