M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IDMnet stawia na projekty multimedialne oraz content marketing

Katarzyna Woźniak | 15 maja 2014, 06:00

Spółka poszerzyła już kompetencje o sprzedaż telewizyjnego czasu antenowego, teraz stawia na multimedia i content marketing.

Powołany z początkiem br. dział IMDB odpowiadający za niestandardowe akcje promocyjno-antenowe, oferty crossmediowe i projekty specjalne podlega Annie Kaczmarskiej, prezesowi zarządu IDMnet. Bezpośrednio realizacją projektów koordynują Joanna Głuskowska i Andrzej Tuzinowski. Dział liczy 8 osób.
To kolejne poszerzenie działań w IDMnet. Z początkiem roku spółka oprócz sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie zajęła się obsługą reklamową stacji telewizyjnych. Korzystając z potencjału całej grupy ZPR, nowo utworzony dział bazuje na działaniach radiowych, telewizyjnych i internetowych. Tego typu synergia daje możliwości jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

Time podkreśla, że jest jedną z nielicznych grup oferujących działania marketingowe oparte na telewizji, radiu, internecie i prasie, bazujących na badaniach własnego Instytutu Badawczego Pollster. Zaplecze content marketingu, które zapewnia spółce własne studia nagrań i ekipę produkcyjną, ma umożliwiać tworzenie materiałów w każdym formacie i ich skuteczną promocję w różnych kanałach mediowych.

Obecnie IDMnet przygotowuje się do realizacji akcji specjalnych dla 4 dużych marketerów na okres letni. Odpowiadać będzie także za eventy: Letnia Scena Eski, Eska Music Awards, festiwale Polo TV.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,