Kraj

Publicis stworzył lokalną kampanię dla Garniera

Działania reklamowe promują markę farb do włosów Olia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR0TolODNtAE%22%7D
Rozpoczęła się kampania dla marki farb do włosów Olia (Garnier). Celem działań jest zachęcenie polskich konsumentek do wypróbowania formuły koloryzacji bez amoniaku, opartej na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru. Kampania będzie realizowana w telewizji i na materiałach POS.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano trzy wersje spotów – testimoniali, odnoszących się do różnych potrzeb polskich konsumentek w zakresie farbowania włosów. Jest to pierwsza lokalna produkcja TV, zrealizowana przez polski oddział Publicisu dla marki Garnier. Kreacje będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVP i TVN.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.