M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Joanna Dziwisińska | 19 maja 2014, 06:00

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Firma Oshee podała, że w okresie badawczym luty-marzec 2014 jej marka osiągnęła udziały ilościowe na poziomie 44 proc. w kategorii izotoników (dane na podstawie Nielsena). W ciągu ostatniego roku udziały wynosiły 30 proc. Drugą pozycję w segmencie izotoników zajmuje Powerade należący do Coca-Coli.

Oshee rozpoczęła właśnie nową kampanię reklamową. Według przedstawicieli firmy jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, wzmocnienia pozycji lidera w kategorii napojów izotonicznych i dobudowanie mocnego filaru w kategorii napojów funkcjonalnych.

Spoty reklamowe poświęcone są produktom Oshee Vitamin Energy i Oshee Isotonic Sports Drink. Emitowane są na antenach TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo i TVP. Kampania skończy się w pierwszej połowie lipca br. Akcja obejmuje także internetowe kanały telewizyjne oraz sieć kin Cinema City. Kreację przygotowały agencje NeumannBrown i Henyo Behrendt. Produkcję zrealizowała Henyo Behrendt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Wartość budżetu reklamowego nie została podana.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,